בית חב"ד ברקת שלי

רח’ התאנה ברקת

א-ה 10.00-13.00

תמיד זמינים עבורכם גם בטלפון

המספרים נחשפים

כינוס השולחים העולמי ננעל אמש בניו יורק בהשתתפות אלפי שלוחי חב"ד בכל רחבי העולם • אז כמה שלוחי חב"ד פועלים היופ בעולם? כמה שלוחים בישראל? וכמה משפחות יצאו חדשות יצאו בשנה האחרונה בישראל? וגם על המאורע ההיסטורי שהיה בכינוס המיוחד.

בימים אלו הסתיים בברוקלין 'כינוס השלוחים העולמי' השנתי, בו משתתפים אלפי שלוחי חב"ד בכל רחבי העולם.

לרגל הכינוס, חשפו ב'מרכז לענייני חינוך' את המספר העדכני של צבא שלוחי חב"ד: 5646 משפחות שלוחים פועלים בימים אלה בכל קצוות תבל, לצד רבבות ילדיהם, השותפים מלאים לעבודת השליחות. בישראל פועלים למעלה מאלף משפחות שלוחים ולפי הנתונים שמסרו בצעירי אגודת חב"ד, בשנה האחרונה בלבד, יצאו לשליחות בישראל 84 משפחות חדשות של שלוחים, מספר שיא של כל הזמנים. בנוסף, רק בשנה האחרונה הוקמו 120 בתי חב"ד חדשים ברחבי העולם, ובהם בזמביה, ברמודה ועוד.

בסיומיו של הכינוס התקיים מעמד ההצדעה האדיר ה'באנקעט', במעמד אלפי השלוחים ותומכיהם הרבים מכל רחבי הגלובוס. במעמד זה, שכל רגע ורגע בו מתוכנן לקפידה, יתקיים גם מאורע היסטורי עם סיום כתיבת 36 ספרי תורה, שיוכנסו לאחר מכן ל-36 קהילות יהודיות ברחבי העולם שטרם זכו בספר תורה משלהם. ספרי התורה יגיעו בין היתר לבתי חב"ד בג'מייקה, איביזה שבספרד, אוגנדה, ועוד.

באירוע הגדול הועלו על נס סיפורים מפעימים של שלוחי חב"ד בכל רחבי העולם, בדגש על השנה האחרונה, ובראשם שלוחי הרבי באוקראינה שמסרו את נפשם לשמר את הקהילות היהודיות במדינה הבוערת, למרות המלחמה הקשה ותחת אתגרים הבלתי פוסקים.

מיד בתום המעמד יתפזרו אלפי השלוחים למקום שליחותם, להמשיך ולפעול להאיר את העולם, בהפצת התורה ובקירוב אחינו בני ישראל.

מערכת האתר

השאירו תגובה