בית חב"ד ברקת שלי

רח’ התאנה ברקת

א-ה 10.00-13.00

תמיד זמינים עבורכם גם בטלפון

'רובוט' טכנולוגי בשירות חב"ד

על זה עוד לא שמעתם: ה"רובוט" הטכנולוגי של חב"ד הביא את שמחת החנוכה לאלפי מאושפזים בכל רחבי הארץ. בכמה הקשות על מסך הטלפון החכם התאפשר לשלוח את מארז השי המשמח לקרוב או מכר מאושפז

שלוחי הרבי חותמים את "מבצע חנוכה" הגדול, במסגתו האירו עם רבבות חנוכיות ציבוריות, חילקו מיליוני סופגיות, הרקידו את המוני בית ישראל, והביאו את השמחה המאירה ואת פרסומי ניסא למימדים גדולים.

אחת היוזמות המפתיעות שנערכו בחנוכה השנה, הייתה "שליח לרפואה", במסגרתו, הביאו השלוחים את שמחת החג למאושפזים במרכזים הרפואיים ברחבי הארץ. מי שלקח פיקוד על היוזמה, הם לב חב"ד, הזרוע הרפואית של צעירי חב"ד.

בערב חנוכה, הם קראו לציבור הרחב שמי שידוע לו על מכר שמאושפז, מוזמן להעביר את פרטיו ושלוחי חב"ד יביאו לו ערכת שי מהודרת לחנוכה עד מיטת האשפוז. ללא עלות, בלי לצאת מהבית.

הציבור הרחב נענה בשמחה לאפשרות, ועיון באיחולים והברכות המצורפות לערכות השי מעלות דמעות של התרגשות. אנשים מהארץ וגם מהעולם שולחים איחולים חמים לקרובי משפחה שלא הייתה להם אפשרות לשמח.

חידוש מיוחד בתחום הטכנולוגי היה רובוט הווטסאפ שאפשר בכמה הקשות על מסך הטלפון החכם לשלוח את מארז השי המשמח לקרוב או מכר מאושפז, בקלות ובנוחות. בנוסף, חב"ד העמידה לשירות המשתמשים "רובוט" שהשיב על תשובות.

"כחסידי חב"ד", מסביר הרב לוי מנדלזון מנהל לב חב"ד של צעירי חב"ד, "שילבנו כאן את בקשתו-הוראתו של הרבי לשמח את המאושפזים במרכזים הרפואיים, יחד עם גישתו הידועה לנצל את כלי הטכנולוגיה לטובת הפצת התורה והמצוות. התודה והברכה, היא לשלוחי הרבי הפרוסים במרכזים הרפואיים ברחבי הארץ.

"הם אלו שמגיעים, באמצעות מאות המתנדבים, למיטת האשפוז של כל חולה עם ערכת השי. פעילות זו נעשית תוך כדי מערך פעולות חנוכה של השלוחים המביאים את שמחת החנוכה לכל מאושפז ללא יוצא מהכלל, ומהווה נדבך נוסף ומשלים לפעילות".

מערכת האתר

השאירו תגובה