בית חב"ד ברקת שלי

רח’ התאנה ברקת

א-ה 10.00-13.00

תמיד זמינים עבורכם גם בטלפון

אבד חסיד מן הארץ הרב יוסף מעטוף זצ"ל

הרב יוסף מעטוף זצ"ל קשה לומר את רצף המילים הללו, היה דמות להשראה וקנאת סופרים, כולם הכירו אותו כמחנך ומנהל בית הספר חב"ד בקרית מלאכי, אלפי תלמידות התחנכו תחתיו ואף הפכו במרוצת השנים כשליחות הרב"י ברחבי העולם.

אצלנו בברקת הוכר כדמות חמה ולבבית אוהב כל אדם ומראה פנים שוחקות לכל אדם, לפני מס שנים הגיע לבקר את אימו מתוך כבוד ויראה לאמו היקרה רבקה שתחי' ולצערנו כשחזר לביתו עוד בכניסה למושב ארעה לו תאונה ומאז הפך למרותק לכיסא.

הרב יוסף זצ"ל שימש כחבר ועד הנהלת בית חב"ד ברקת שנים רבות.

כמו כן הרב יוסף זצ"ל חלק מכישוריו גם במושבינו כאשר היה מנחה אירועים רבי משתתפים והמרגש שבניהם בערב שבו הוכתר המרא דאתרא הרב סעדיה מעטוף שליט"א להיות רב המושב, הרב יוסף זצ"ל הנחה בחן מיוחד את הערב המרגש שהיה. וכן כנסים רבים שבית חב"ד ברקת ערך סיומי רמב"ם וכדומה.

בתוקף תפקידו הרם כמנהל ואיש חינוך זכה הרב יוסף זצ"ל לתואר "יקיר החינוך הדתי", על התמסרותו רבת השנים לחינוך בנות ישראל. כך כתבו עליו השופטים: "הרב מעטוף התבלט בניהול ביה"ס, בלימוד חווייתי של מושגים ביהדות, בהקמת תערוכות ייחודיות, ואף בהקמת קייטנות לתלמידות בחופשות. הוא טיפח את הקשר עם הורי התלמידות, ועסק רבות בסיוע לקליטת תלמידות עולות, וכן בקידום תלמידות ממשפחות מצוקה".

הרב יוסף שימש דמות מרכזית בשכונת נחלה בקרית מלאכי כולם אהבו אותו כמנהל מסור שדאג לכל תלמידה באשר היא וגם בשל אישיותו המיוחדת.

הותיר אחריו את אמו רבקה שתחי' תשעה ילדים אחים ואחיות נכדים ונינים שיחיו בלעה"ר-  .

לפני כשבע שנים, בחודש ניסן תשע"ד, נפטרה רעייתו מרת שושנה מעטוף ז"ל, לאחר מחלה.

הוא ייטמן בבית העלמין במושב ברקת ליד רעייתו.

 

השאירו תגובה